Önskerubrik 4 - 5 saker ni inte vet om mig!

Känns som om jag gjort miljoner sånna här genom alla mina dagar (där lät det som om jag var typ 87 åt gammal haha xD) Så jag har riktigt svårt att komma på några, men nu när denna rubriken är önskad så får jag lägga lite extra sting på den och verkligen ge ut riktigt roliga grejer om mig som ni inte vet!
 
1. Jag har prestationsångest. otrolig sådan. Första gången jag INTE kännde mig illa till mods efter en prestation var efter jag provridit Priffe, Jag vet inte varför, men det känndes nått så otroligt bra, och jag kännde att det skulle kunna bli så jäkla bra! och efter ett halvår med massa jobbigheter, då blev det ju riktigt bra!! :D
 
2. Jag oroar mig lätt för saker.  
 
3. Jag kan få ett väldans temperament!
 
4. Jag sover alltid med en vattenflaska på nattusbordet, ifall jag vaknar och är törstig, jag kan inte sova med öppet fönster, känner mig jätte otrygg då, och sen så har jag jättesvårt att somna om jag inte hör mitt akvarium bubbla, jag älskar det ljudet. mina kompisar som sover över hatar det dock haha! 
 
5.Mitt tålamod är x10000, enda gången mitt tålamod tar slut på mindre en en sekund är när jag är hungrig. Annars kan jag vänta ut saker i evigheter, vilket är bra med unga hästar
 
 
 
Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0