SÅ J#VLA TRÖTT!

Barn, herregud vad det tar på krafterna! Jag har haft prao hela dagen och jag ska ha det under hela veckan, och av nått konstigt vänster hamnade jag på en förskola/skola, Jag praoar i 2:a klass, men får även ta hand om mindre barn, och att bli dragen runt hela skolan i armarna när barnen slåss om min uppmärksamhet, samt massa höggljudda ungar det är jobbigt,  HERREGUD säger jag bara! massa cred till förskole lärare som står ut med detta varje dag haha! Sen måste jag erkänna att det är ganska roligt och dom får en att skratta! 
 
Efter praoen drog jag och en kompis till gymmet, det gör ju inte att man blir piggare direkt... men det var skönt. sist men inte minst har hästen blivit omhändertagen och longerad, Han skötte sig så bra, och för första gången på länge bestog inte hela paddocken av ett enda stort spöke, utan han rulla på¨där lugnt och harmoniskt! *stolt*
 
 
Bjussar på en av dessa underbara bilder på mig och damp-becka, vi ligger på ungefär samma nivå tror jag? haha nej men hon är nog en av planetens roligaste människor och en av mina närmsta vänner! My big sis!
 
Efterssom jag kör på samma visa imorgon med praon (hoppar gymmet) sen hästen lär jag vara lika trött imorgon! haha härliga jobbiga ungar, det är bäst för min fyrbenta unge att han är duktig så jag åtminstonde kan få slappna av lite haha! men det är han alltid (nästan alltid) ändå! <3
 
emelie


Kommentarer
Marlene

Haha, men barn är alltid lite extra jobbiga mot yngre människor som befinner sig i för/skolan. Man kan dra lite mer i dom och leka med dom, spännande ju. Du känns ju inte som en vuxen på samma sätt som mig tex, för dom då, men inte heller som ett barn. Du är spännande helt enkelt :p mvh förskolläraren :p

2013-05-21 @ 09:53:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0