Sjukling, tandläkarbesök och veckan

 
Jag har varit hemma hela dagen, och jag kommer vara hemma imorgon med, så jag har det ganska chill. Anna hjälper mig med Priffe, och idag fick han även sina tänder kollade! Han har en vargtand som ska dras till sommaren, för den var så liiten och veterinären/tandläkaren hade inte dom verktygen med sig. Annars var tandstatusen bra, lite raspning bara så vart det klart ;) Men han måste vila i 3 dagar från att ha bett i munnen såklart, så jag kommer promenera med honom imorgon (jag har nämligen bestämt mig för att vara frisk då haha) nej men jag måste verkligen upp till min häst, saknar han ju, och så ska jag promenera med honom på onsdag, tömköra på torsdag, och på fredag hittar jag på nått annat. Jag hade först lagt upp ett annat veckoschema för honom, men efterssom tänderna kollades idag fick jag ändra det totalt! :D
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0