Skillnaden : augusti 2012- maj 2013

 
 Detta var första gången jag red Priffe! Jag hade nog redan bestämt mig för honom där dessutom hehe! Men det känndes så himla bra helt enkelt, med honom och med familjen Asplund! :D Kunnde inte blivit bättre, Det ända som kunnde bli bättre var min ridning och Priffes utveckling, efter några månaders uppehåll fram och tillbaka från och med femta dagen jag hade honom pga småskador tills i slutet av januari har det nu bara gått UPPÅT! Det känns grymt och ni kan ju se lite hur det blivit i videon nedan! Den har dom flesta redan sätt för ett tag sedan men det är så vi jobbar nu, Och med hjälp av mina tränare kan det nu bara bli bättre! Jag ska dessutom börja hoppa med honom på söndagar också, eller typ varannan söndag tror jag det blir! Jädrar vad taggad jag är med den här ponnyn! Han har verkligen vilja, han är otrooligt lättlärd och sen har han självförtroende!
 
Emelie


Kommentarer
Alice

Det ser riktigt bra ut! :)

2013-05-05 @ 15:04:48
URL: http://classicalpony.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0