Träning!

Vilken träning! helt otroligt välbehövlig, Vet precis HUR jag ska jobba honom nu istället för att bara jobba honom, om ni fattar? Priffe har höga bakben, och jag måste verkligen få honom på bakbenen, genom högre form, Han jobbar tydligen bäst i den högre formen, (då menar jag inte höghög form, ni kommer se på filmerna senare vad jag menar hehe) han får mycket bättre rygginverkan då, istället för den låga formen jag ofta har honom i galloppen, då studsar bara hans bakben lixom! Jag vet inte om ni fattar ett skit vad jag menar, men huvudsaken är att jag fattar!  Christian förklarade BRA mycket bättre för att få mig att förstå, jag förklara kanske inte lika bra haha!  Det gick iallafall bra och jag är jättenöjd!
 
 
 
 
 
 
Emelie
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0