Vänner visar sin kärlek - när du har det svårt, inte när allt går bra

Den här veckan har jag haft för mycket i huvudet. Har gått runt och analyserat allt. (skulle ha haft so prov denna veckan, hade antagligen fått A då ;)) Men har haft en vecka då mitt liv har vart en bergochdalbana. Ena stunden kan jag sitta och gråta över hur lycklig jag är och nästa kan jag sitta och tänka hur dåligt mitt liv är. Men idag när jag kom till stallet insåg jag att jag har ett grymt liv. Jag har en egen häst, det är inte många som får det. Jag har världens bästa kompisar. Skickade precis iväg sms om hur mycket dom betyder för mig. 
Sist men inte minst så har jag min familj. Dom ställer upp för mig, kör mig till och från tävlingar/stallet och finns där ovansätt vad som händer. Det är helt underbart!
 
Får ju inte glömma av er heller! NI betyder också massa för mig. Ni tror på mig och WInnie.
 
Vill bara säga tack! <3
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0