26 Juli 2013

Jag skojjar inte om jag säger att jag aldrig varit så trött som jag är nu, jag smällde precis i mig en sockerbombs redbull för att jag tänkte vara lite social med Emma, Alex och Hanna som är här nu, dum som jag är, man har ju typ energi i en kvart sen är man mer död en innan! Usch!
 
Jag vill somna men det går inte, Jag har fått i mig massa laktos idag, så det känns som magen vänder på sig. Tablettfan hjälper ju inte heller!
 
imorgon har jag i alla fall bestämt mig för att sova ut och sen slänga mig i poolen när jag vaknar, dega i solen och sen kanske dra och shoppa lite till Priffe, då jag fått min sommarjobbs lön haha! En allmänt degig dag! Priffe kommer jag rida sent på kvällen när det är svalt ute!
 
Jag kommer att blogga imorgon det lovar jag!
 
Haha Anna fick ju hoppträna med Priffe när jag var i Malta och det finns sådana underbara bilder! Mera kommer imorgon! :D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0