Espresso house <3 Emelie

Tråkigt att Alex slutar blogga, eller hur! Jag kommer att starta upp min egen blogg som Alex mer en gärna kommer få slänga in ett inlägg om hon vill iallafall. Men tills den är fixad så kommer jag fortsätta blogga här.

Nu sitter jag hursomhelst på espresso house (standard) med Alex, hennes syster och en kompis till henne och fikar, sen blir det bio. Kan tacka min pappa att jag kan sitta här och fika typ varje dag hahaha!

Imorgon tänkte jag att jag skulle börja blogga på riktigt, Kameran ska med om jag ska nånstans och jag ska börja skriva ordentliga inlägg mer meningsfull och rolig läsning! Inga fler mobilbloggar, det har blivit så bekvämt sen jag fick iphonen! Lovar!

/ Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0