Nu är nya bloggen klar!

Tackar Annie Olsson för den jättefina headern hon gjort till mig idag!
Så numera ska ni klicka er in på  emelieadielsson.blogg.se
Alex kommer få slänga in inlägg där om hon vill ibland och det kommer hon att göra. Sa till henna att det var ok!
 
Jag kommer börja blogga där nu och jag hoppas att ni läsare följer med mig dit och vill följa med mig och Priffe ut i tävlings och tränings världen!
Klicka er in här och så ska jag se till att hålla grym uppdatering och ha bra läsvärda inlägg varje dag!
http://emelieadielsson.blogg.se/
 
Imorgon kommer jag dessutom lägga upp en presentation om mig priffe och lite annat smått och gått som kan vara bra för eventuelle nya läsare och en liten nyare presentation om Priffe, han är ju inte en helt vanlig ganska outbildad ponny längre haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0