Ponnyn är värd guld!

Priffe gick så bra idag på hoppträningen. känslan när man även börjar hoppa lite höjder med honom som ingenting! hade med honom i svängarna och de gånger de blev lite galet, så var jag där och stötta upp det, för fyra hopptränigars sen hade jag bara låtit honom vägra eller så hade jag styrt undan. Nu drev jag! det är bara över under eller igenom, och se även fast det kan bli tokigt ibland med en yngre hästar så löser man det ofta riktigt bra när man hoppar de lägre hindren! Han hoppade så smidigt det känns som detta är de enda vi hållit på med! Så UNDERBAR!!!
 
Denna banan körde vi idag, Det är en teknisk bana som handlar om att få med sig hästen o.s.v Fan vad bra vi gjorde det!
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0