KLART

Båda ponnysarna ridna, gick bra :D Red ut med Emma och Mr Romeo, Det var väldigt kul, haha! :D
 
Priffe reds i paddocken, Han var duktig, tog inte riktigt mina tygeltag dock, Sprang ifån mig lite grann och i galoppen bytte han till korsgalopp i volterna, tog då och red runt fyrkanstpåret i stället och då gick det bra. Måste hjälpa honom att hålla balansen bättre, genom att rida stadigare, Ska prata om detta med tränaren på söndag, så jag får hjälp och tips hur jag ska göra. men i traven... åh älskar, så fin. När vi verkligen fokuserar så var det fantastiskt!
 
Emelie
 

Roligt att vi får frågor till frågesunde. keep it going! :D


Kommentarer
Fielicia

Har Emma en blogg eller kan du fråga om hon kan skaffa jag har haft Romeo och saknar han mycket och skulle vara kul att se dom Svara gärna i en kommentar på min blogg⬆

2012-08-28 @ 20:33:24
URL: http://tffallround.blogg.se
Marlene och Satina

Satina kan lära Priffe lite, hon har blivit bättre säger hon :p

2012-08-28 @ 21:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0