Om allt går som det ska.

Läser lite olika hästbloggar hit och dit.. Blir så sugen på att tävla när dom skriver om tävlingsdebuter och allt vad det kan stå,
Jag vill också ut och tävla, Anna ska tävla med Debbie på lördag. Jag ska titta på,
Men jag köpte en ponny som jag inte kan tävla med än, Han är fem år och långt ifrån klar och tävlingsklar,och jag ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för honom. det var något hos honom, hans personlighet, hans ögon, vakna och pigga.
 
Om allt går som planerat ska vi starta om ett halvt år, jag och min ponny, Priffe,
En clearround på hemma klubben eller kanske en pay and jump på göteborgs horse park Inte långt alls, han kommer känna igen sig, börjar mjukt.
Jag ska ta det lugnt med honom inte stressa fram, Han ska bli noggrant utbildad, Jag ska ta hjäp av tränare för att få honom utbildad så bra det går Vi ska inte hoppa högst, det kommer vi att göra senare,
Den lyckliga männinska jag ska sälja honom till sen om 3-4 år ska lära sig av honom. det är min plan och Jag är sjukt taggad.  sen har jag mina tävlingsmål som vi ska uppnå under dessa år, Dom är höga så om jag endast når till hälften är jag fortfarande så nöjd  jag någonsin kan bli. Emelie Adielsson med Noolia´s Pride<3 Vi ska bli ett team!  
 
 
 Emelie
  


Kommentarer
Ebba

Sv:Tack!Ni har också mycket fina bilder:D

2012-08-27 @ 20:23:28
URL: http://sunshineponys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0