god morgon!

Dagens planer då:
nu såhär tidigt på morran går jag och syrran upp till stallet, fixar grejjerna till hästarna.
Vi börjar inte förens halv 10. Kommer hem efter stallet, gör oss skolklara,
sedan direkt hem till matilda efter skolan, Och hjälper henne hemma hos henne för att förbereda tjejkväll! Mysmys! käka go mat och bara prata och skratta, med goa vänner
 
Kommer hem någon gång vid 10 på kvällen, Då gäller det att sova, upp igen på morran för att släppa ut hästar TAGGA.... Nej men det är faktiskt riktigt mysigt, att gå upp tidigt till stallet, det är ffr lite halvmörkt, men snön lyser upp så mycket!
Har jag sagt att jag älskar snö, om inte, så säger jag det nu!♥
 
 
Känns helt grymt att jag och Anna faktiskt fick varsinn ponny tillslut! Det bästa som finns är att tänka på att Priffe är MIN bara min, Jag står som ägare för världens finaste ungponny♥
 
/Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0