Jönköpings Fältrittklubb 10/11-12

Om jag ska sammanfatta dagen med ett ord blir det: Blandad. hahah Läs vidare så förstår ni :)
 
LC A:0 A:0 0+4 Fel!

Elva språng på banan, älskade manegen. På framhoppningen kändes det grym och känslan fortsätte inne på banan, hoppar ettan klockrent sedan blev han väldigt osäker på tvåan men jag drev på honom och då hoppade han. Sedan gick resten av banan grymt tills det gick lite för fort så Winnie han inte hoppa upp sig på 10:an så rev tyvärr den, annars hade jag vart femma tror jag ;) Men super nöjd.
 
LB A:0 A:0 Ute.

På framridningen var han så sjukt snygg! Mumma, tror min syster filmade ska kolla. In på framhoppning även där var han grym, vi kom lite fel några gånger för att jag inte red till den distansen jag så men sedan fixade jag det och vi fick till några grymma språng. Väl inne på banan vet jag inte vad som hände, vi kom inte över första hindret... Det sa bara stopp, höjden är inga problem men frågan är vad som är problmet? Har inte kommit runt en ända LB med Winnie än. Aja det är bara att fortsätta kämpa. Istället för att gräva ner sig i detta :)
 
 
Film från LC!
 
Någon som har bilder?
 
Kram Alexandra


Kommentarer
Johanna

Ser jätte fint ut!
Du behöver inte oroa dig för LB, ni kommer lösa de så småningom. Ni är de perfekta ekipaget så de kommer ni lösa galant snart! De är jag säker på!

2012-11-10 @ 23:01:54
URL: http://skogensgard.blogg.se
Anna

Tror jag vet vad som blev fel i andra rundan! Just det hindret reagerade massor av ponnysar på under dagen. Men på Lc så hade vi det åt andra hållet så jag tror att dom tyckte det var "läskigt" att hoppa mot publiken som första hinder :)

2012-11-10 @ 23:56:48
URL: http://barbackaponny.blogg.se
Anonym

Skulle du kunna tänka dig att låta linn tävla han igen? Asså bara en fråga, så blir han kanske av med "dumheten". Verkligen bara menat som ett tips, inget elakt!! Svara gärna på detta i ett inlägg

2012-11-11 @ 10:13:11
Louise

hej! ser ibland ut som att du har lite långa läder , ett tipps att korta dem lite för att kunna bromsa/rida ännu mera med sitsen =) bara ett tipps , ser bara bättre och bättre ut! :)

2012-11-11 @ 18:43:23
Ea

Var med i Jönköping. Min ponny ville inte gå över första hindret i LCn (!).
Du och W är jättefina, du rider bra och pressen borde du strunta i :).

2012-11-21 @ 19:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0