Strikes back!

 
Fått feber igen, så jag har faktiskt varit hemma från skolan idag, och Anna har fått ta hand om Priffe.
Det jag har gjort under hela dagen, är att plugga. Efterssom jag var hemma hela förra veckan så hamnar man så sjukt lågnt efter, och det är lixom inte okej, jag går i nian, Så Anna tog hem alla skol böcker och papper till mig idag, och jag sätter igång att plöja mig igenom och komma ikapp! Det tar så sjukt lång tid, för det är så sjukt viktigt att jag förstår vad jag läser också. jag läser texter om och om igen plockar isär och analyserar texter. Det tar LÅNG tid, Men jag har iallafall lärt mig massa nytt! HAHA
 
 
 
 
 
Emelie
 


Kommentarer
Annika

Söt häst :)

2012-11-23 @ 10:58:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0