Resultat!

Kom på att jag glömde att skriva om mina resultat från igår :)
 
Märke på honom att han hade träningsverk från dressyren, han blev lite grinig när jag drev på honom. Men på fram ridningen kändes han helt underbar! La honom rätt på alla hinder och hängde med hur bra som helst. Sedan inne på banan slappnade jag av alldeles för mycket så han sprang förbi lite många gånger. Eftersom jag inte kände att det var helt hundra så valde jag att hoppa 90 igen istället för 1 meter. Och då red jag verkligen. Vi nollade :) Är så nöjd över den rundan.
 
Dagens resultat är helt okej. Men är så nöjd över honom för hela helgen. Är riktigt stolt över honom.
 
Bilder kommer!
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0