Klar!

Bobby var fin idag med tanke på att jag hoppade i förgår och att stina skrittade på honom igår. Han var grymt stel i sidorna, men efter mycket lösgörande på volter och åttvolter var han någorlunda okej! Rider samma sak imorgon, och då kommer han förhoppningsvis vara mjukare,, har en hel del filmer får se om jag lägger upp dem, Kommer massa annat i filmerna eftersom goa Emma filmade massa annat också haha! (inget illa menat Emma! Tycker om dig ändå knas!) 
 
ska se om jag lyckas klippa ihop något, för som i kanske förstått så går jag och tekniska prylar inte så bra ihop, inte hyllor heller för den delen.... kommer upp senare isåfall :)
 
Priffe var GOOS idag! Jag gjorde lite ledarövningar med honom när jag ändå skulle gå en bit, Såsom stanna när jag stanna och gå när jag går O.s.v. Det skötte vi bra! Betade honom lite vid ridvägskanten oockså, lite mysstund med honom. Jag älskar min Priffe<3
 
Bilder som Emma på EAstyles.blogg.se tog idag! :D
 

Gose Grabben!

Emelie
    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0