4 april 2013

Hej, hur är det med er? Mig är det bra med iallafall.

Gårdagen var underbar. Först hoppade vi på morgonen och efter det var jag ute och sprang. Sedan var jag med Anna och Emelie hemma hos dem. Vi dampade sönder. Emelie hade hackat upp sig på en mening, Anna flög av stolar. Haha bara lite av det som hände hemma hos dem. Sedan åkte vi till stallet igen. Jag tog in hästar och efter det började vi städa mitt skåp, det behövdes verkligen. Vi flyttade runt en hylla i skåpet så jag fick bättre plats. Jag kom på efter vi hade städat att vi skulle ha tagit före och efter bilder men nu får ni bara efter. Sedan var jag tvungen att åka hem. Men vi hade sjukt roligt igår. Fick även med mig ganska mycket hem som ska tvättas eller som inte behövs nu.

Idag är planen att min kusin ska komma till stallet. Ska bara rida ett lugnt pass på Winnie efter som han var grym igår.
Vad hände med statistiken igår? Den flög upp i taket. Men det gillar vi!

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0