Idag börjar det!

Idag börjar horse show, har fått frågan om jag vill ha biljetter tills idag men har alldeles för mycket att göra för att hinna med det + jag har insläpp så hade fått åka från stan till stallet och sedan in igen. Inte idag.
Min dag består av engelska nationella nu på morgonen och sedan så har vi två lektioner efter. Jag åker till stallet och tar in hästar och fixar maten och mockar åt både Winnie och Citizen(Evelinas häst) Sedan ska jag rida Winnie, tror det blir ut om vinden lägger sig för det blåser väldigt mycket just nu. Sedan är det hem och göra franska läxan. Det är ungefär så här min dag ser ut, imorgon är sista dagen för mig i skolan denna veckan. Har även två inställda lektioner imorgon så slutar två istället för fyra. På kvällen är det hoppträning. Och sedan åker jag hem till Evelina eller hon hem till mig och sover där för på fredag så går vi VIP på förmiddagen och på kvällen kommer Anna och Emelie in och går med oss! Denna helgen kommer bli grym!

Kram Alexandra

Foto: Rebecka Olsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0