sent till stallet!

 
 
klockan är snart 6 och jag har inte varit i stallet än, Det blev en liten slappis stund i goa vårsolen haha! man får ju passa på! Dock behöver jag nog rappa på lite grann, då jag har två hästar att ta hand om, och båda ska ridas haha!
 
Igår bestämde jag mig för att bara busa lite med Priffe, Han var så full av energi, så jag släppte honom i paddocken, och hej vad det gick! Jag trodde aldrig han skulle sluta springa! haha Jag kan säga att han blev riktigt trött! Anna filmade när han galopperade runt som en dåre och även när jag håller på lite med honom, vill ni se? :D
Jag står i mitten och typ biter av fingrarna på mig för jag är så nervös att han ska gå omkull, det gick ganska fort och så ska han slänga in bocksprång mitt i allt, Men han hade mer koll än vad jag tror! full kontroll på vad han hade benen haha! Idag kommer jag nog bara ta en rolig uteritt! och Otto ska skrittas! :D Men nu blev det bråttom!
 
Haha kom ni ihåg när jag gjorde den här bilden haha! det var när jag fick honom, då ville han ALDRIG stå stilla, och idag bara njuter han av att bli borstad och kan stå i stallgången hur länge som helst, Han har nog mognat lite min lilleman haha! :D
 
Emelie
 


Kommentarer
Jenny

HAHA dör åt hans mongolook på bilden!

2013-04-18 @ 11:42:19
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0