Kom igen nu va!!!!!!!

Det känns som jag håller på att gå sönder totalt just nu, från att ha varit total tränings narkoman och nyttighetsfreak har jag bara sackat ihop. från 4-5 dagars löpning och träning inför göteborgsvarvet har jag slutat löpa helt? Jag vet inte om det var för att mina knän börjat ge upp eller om jag kommit in i nån bekvämlighets zon, bra känns det inte iallafall! Jag mådde sjukt mycket bättre när jag sprang och åt rätt, ändå så gör jag det inte? Jag var mycket piggare, sov bättre och var mer på, nu går jag på autorepeat, går upp som en Zombie på morran, skippar frukost, gäspar mig genom skolan som knappt börjat än, kommer hem går upp till Priffe - känner mig lite mer levande då eftersom jag är sjukt taggad med Priffe nu, sen kommer jag hem slänger i mig mat och efter det ligger jag vaken halva natten och efter det börjar allt om igen. Jag orkar inte göra något annat, och det är så inte jag! Pigga alltid glada Emelie? Vafan? Jag måste verkligen ta tag i löpningen igen och med en bättre kost! Ni anar inte hur mycket bättre man mår, det är så viktigt! Hjääääälp! Känner mig så instabil just nu vad gäller detta va! Nej ändring på detta är vad som gäller! Välkomnar gärna mitt "gamla liv" haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0