Sommaren är kort!

Asså jag börjar typ bli deprimerad... VART TOG SOMMAREN VÄGEN? DET ÄR FORTFARANDE AUGUSTI! och löven har redan börjat falla..
 
Detta tycker vi inte om!
 
Hösten är inte riktigt min grej asså, regn, blåst, kallt, Men denna hösten kommer bli bra trots regniga blåsiga kalla dagar, jag börjar på Kitas - TÄVLINGSSÄSONG (nu är det slut på slappdagarna Priffe haha) - och, och äh jag kommer inte på mer.. Tanken var att jag skulle komma på en hel lista med bra saker om hösten men det gick ju inte så bra, det är det enda som verkligen kommer rocka denna hösten - Kitas och att börja tävla med Priffe, allt annat kan kvitta haha!
 

Sommaren försvann så jäkla fort! Först jobb i 3 veckor sen Malta i 2 och sen poff så var sommaren väck! Dock var Malta resan nått utav det sjukaste och roligaste jag gjort i hela mitt liv. jobbet kan man diskutera... Men nu är det 110 fokus på skolan och hästarna! känns bra"
 
Vad som hände i Malta stays in Malta
 
 
 
 
  
 
 
 
 


Kommentarer
Aannnnniieee

DE MESTA REGNAR BOOOOORT

2013-08-03 @ 18:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0