Vi lever!

Eller jag iallafall, har inte pratat med Emelie sedan i torsdag.
 
Tänkte ge er lite uppdatering om Winnie, jag håller på och sätter igång honom nu. Såret ser riktigt fint ut och läker för varje dag, han haltar inget. Fast han tycker det är tråkigt när vi inte galopperar haha. Men på tisdag ska vi göra det.
 
Annars då? Med mig är allt bra, men det är sjukt mycket som händer inom vår familj nu. Från och med tisdag är jag det enda branet i huset då min bror ska börja plugga i Linköping. Jag håller på hemma och packar mina saker i mitt rum för att ta Joachims rum när han flyttar. Först nu inser jag hur mycket grejer jag har i mitt rum... haha!
Under tiden jag har varit borta har jag färgat håret mörkt, ni ska få en väldigt mobbad bild... hahaa...
På torsdag börjar jag skolan, Kitass Ekonomi. Jag är verkligen sjukt taggad över att börja till skillnad från förra året då jag verkligen hade ångest innan, trivdes inte alls... Men nu börjar jag gymnasiumet och ska ha mina tre bästa år. Så nu när skolan börjar ska jag få in min rutiner och börja blogga bättre. :D
 
Ne, nu måste jag fortsätta inne i mitt rum.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0