Klockan börjar närma sig 6

Jag går upp till stallet vid 7 tiden någon gång, Jag och Anna tänkte rida hästarna sent i manegen idag, För att vara ensamma, Tänkte att jag skulle longera Priffe innan jag rider. Manegen är ju faktiskt fortfarande lite främmande haha! longerar jag innan blir han av med både energi och förmodligen tänker på annat och "känner" in stället lite haha! bäst att hålla honom i rörelse så han inte rullar sig.....!
 
Imorgon har jag första natinella provet, det är svenska läsförståelse. ojojoj börjar kännas i magen, Jag och min provnervositet haha! Förövrigt har jag sjukt mycket i skolan, darför blir bloggen lidande, Jag skulle vilja lägga ner så mycket mera tid här, men det går tyvärr inte nu, ingen inspo, ingen tid och inget roligt händer för tillfället, Alls! Livet rullar på, morgon-skola-hem-stallet-plugga-sova och så börjar det om, Jag skulle vilja bryta det mönstret nu, Men det blir på lovet, för då kommer jag ha riktigt kul och vara ute på lite äventyr och framförallt - Kunna rida i dagsljus!
 
. Jag hoppas att Anna kan filma Priffe lite idag kanske, så får ni se nått kul iallafall! (a)
 
 
Bobby har det bra, Han har skött sig än sålänge. Jag saknar honom, Men det var rätt att sälja honom! Jag kunde fått honom om jag velat, men jag och han var klara, Jag lärde mig inte mer av honom, Nu ska han lära upp en liten flicka på sitt lilla udda vis! Shit hon kommer bli tuff, Efter Bobby klarar man de flesta hästarna, Nu är det dags att lära sig tillsammans med Priffe! Han och Jag, men Bobby är speciell, alltid!
 
Emelie
  


Kommentarer
Malin Sofie Werner

Hejsan ! Bobby bor hos mig och min familj nu . Vi köpte honom av Johan :)
Han har en kompis som är lite större än han som heter Banjo . Vi älskar vår Bobby , han är en fantastisk kille ! Om du vill ha kontakt med oss så kan du söka mig på facebook .
Sök på Malin Sofie Werner :)

2013-09-04 @ 01:51:08
Malin Sofie Werner

Hejsan ! Bobby bor hos mig och min familj nu . Vi köpte honom av Johan :)
Han har en kompis som är lite större än han som heter Banjo . Vi älskar vår Bobby , han är en fantastisk kille ! Om du vill ha kontakt med oss så kan du söka mig på facebook .
Sök på Malin Sofie Werner :)

2013-09-04 @ 01:51:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0