Tiden rinner ut i sanden!

Helt galet vad fort tiden går nu. Dagarna består av att gå upp, skolan, stallet, hem, äta, plugga och sova. Det är ungefär så min dagar ser ut. Sedan någon gång där i mellan ska jag blogga.
Imorgon har jag ingen aning om hur jag ska få ihop min dag...
Först är det skola, svenska nationella igen. Sedan slutar jag fyra kommer till stallet fem. Ska rida och fixa allt. Säga hej då till mina vänner osv. Sedan ska jag hem och packa. Efter det ska jag fixa lite blogg inlägg inför dom dagarna jag är borta. Städa rummet. Så säger förlåt för min uppdatering redan nu (även fast den inte har varit bra dom senaste dagarna heller)

Winnie var helt underbar att rida idag. Han såg ut som en riktigt dressyr ponny! Ååå ryser så fin han var! Min fina ponny! ❤
Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0