Snart dags för möte!

det blev nått konstigt med inläggen idag och igår? men det löste sig, inlägg som skulle komma upp idag publicerades igår o.s.v.
 
min dag har väll inte varit den bästa hittills, när jag slutade jobbet kom jag inte många metrar med moppen pga. soppatorsk, så jag fick leda moppen hem, en sträcka som brukar ta upp mot 20 - 30 min att köra med en fungerande moppe blev betydligt mycket längre och jobbigare idag haha! mobilen glömde jag hemma så kunde inte ringa pappa, men sån tur jag hade så kom pappa körandes och såg mig på våran väg så jag slapp den biten i alla fall! Nu ska jag i alla fall snart till Us mötet, och eftersom det tog lite längre tid för mig hem idag, tar jag Priffe efter mötet!
 
Sen undrar även jag vart sommarn tog vägen? det var ju så varmt ett tag, nu är de bara regn, kyla och molnigt... Tur att jag åker till Malta om 12 dagar!
Emelie
 


Kommentarer
Carolina

Åh, vad härligt med Malta!

2013-07-02 @ 13:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0