Fem saker!

Fem saker

- I höstas trivdes jag inte alls i skolan, var hos kuratorn osv. Eftersom jag inte trivdes så skött jag upp allt som hade med skolan att göra och det har kommit ikapp mig nu. Men börjar få ordning på allt igen och trivs någorlunda bra. Men det är bara 93 dagar kvar.

- Jag hatar vårt väder nu, snön hänger i luften och det är svin kalt. Vill ha sommar nu!

- Jag har fått tillbaka mitt sug att blogga igen!

- Jag vill jobba med hästar, bilar eller media när jag blir stor! Hahahaha "när jag blir stor" Jag har så torr humor.

- Innan jag fick Winnie hade jag jätte dåligt självförtroende. Men tack vare allt snällt Linn har skrivit om oss på sin blogg så steg mitt självförtroende upp i himlen ;)

Ni får en extra

- Nästa lördag kommer jag vara med på den clinicen/träningarna Nellie Berntsson har fixat :)

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0