GBG hs!

Nu är det ca. 40 dagar kvar, och jag längtar jätte mycket till horse showen, men för en gångs skull längtar jag mer till att se alla tävlingar och andra tillställningar en till shoppingen som jag brukar.. Antar för att jag blivit en sådan spara av mig.. inte likt mig om man säger så! haha
Men jag menar det är ju världscup finaler och allt! jag älskar verkligen späningen när typ en svensk hoppar, det är som alla håller andan och om det blir en rivning hör man hela läktaren "neeeeeeej" haha eller om det bli felfritt så släpper alla spänning som en bomb! ascoolt! haha
 
MEN  jag är som jag är och har iallafall kollat ut lite grejer som jag vill titta närmare på eurohorse! Bland annat en sadelgjord, träns, en tjocktröja, shabrak och stigbyglar!
 
Hv - polo : En härlig tröja att ha på både sommarkvällar/ våren i stallet!
 
Dyon : Snyggt, snabbknäppen, grymt läder och inte farligt dyrt what more can i say? Med ett blingbling pannband blir det verkligen inte helt fel! Sen tycker jag om passformen på dyons träns såklart, att de tänkt på så mycket! likaså med tränsen från ps of sweden! hästen i första hand!
 
 
Hv-Polo : blått jätte fint schabrak, Jag har sett det på och tycker det verkar ha bra passform och kvalite någon som vet? Vill mast ha det för att det äe snyggt och blått.. jag älskar blått, helt såld i blått, royal blå<3
 
Soft up : Dessa ska jag antagligen bara kolla på, suktat efter dom länge men jag kommer få spara lite först. tycker om att det för en gång skull kommer ett par snygga säkerhetsstigbyglar! Självklart kommer dess också att gå i blå så småning om! hehe..
 
Sen ska jag bara ha en bra sadelgjord i bra material, svart läder och sådär svängd.
 
Emelie
 


Kommentarer
Frida

Varför köper du inte en magplattan istället? :)

2013-03-20 @ 16:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0