Godmorgon alla!

 Nu är jag snart klar med utsläppet! har varit i stallet sedan halv 8, gett hästarna mat,fyllt vatten i hagarna, slängt på täcken,  och gjort alla Priffes grejer, nu väntar jag på att dom ska äta klart, så jag kan släppa ut dom också!
 
Vid halv 11 ska jag iväg med min bror och hans sambo till och hjälpa dom idag också med flyttningen! De flyttar från en lägenhet till en annan, och det tar så sjukt lång tid! men det är roligt haha! vi ska även till Ikea för dom ska titta på soffa!
 
Det kommer inte komma mycket update här idag heller från min sida, jag hinner verkligen inte, men ikväll sätter jag mig för att fixa tidsinställda inför veckan, bland annat, en liten uppdatering om vad jag hållt hus i helgen med bilder och kanske en film! haha
 
Men nu tar nog hästarna sina sista tuggor på maten, så puss haajjj!
 
 
Min underbara knäpphäst! <3
 
 
/Emelie
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0