Klar!

Den har dagen har vart hemsk!! Usch, hoppas morgon dagen blir bättre. Började med att jag var allmänt grinig när jag vaknade och fortsätte så hela dagen och under dagen kommer jag på att vi har en inlämning som ska in i morgon. Och hade bara börjat på den så i stallet var jag i typ en halvtimme. Men äntligen är jag klar (Eller ska göra det sista imorgon på morgonen) Men nu ska jag sova. Är helt slut, känns som jag har vart helt slut nu varje kväll.

Hoppningen igår gick jätte bra även fast han var ovanligt pigg. Men gillade verkligen tränaren, och de vi träffade från laget var riktigt goa personer :)

God Natt!

Kram Alexandra

Foto: Felicia Holm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0