Min planering för veckan!

 
Idag: Ska jag ut på en låång härlig springtur! **duktig** Jag vet! Priffe ska bara få ta det lungt, promenad it is!
 
Onsdag: Insläpp i stallet, sen ska jag antagligen rida ut med Hanna, jag har enna saknat henne haha!
 
Torsdag: Manege time! let´s go :D jag drar med mig Anna för lite filmning! och är jag där när ingen annan är där, kan jag lägga fram lite bommar!
 
På fredag och lördag är det lite oklart en sålänge, för jag vet inte, men en i klassen har fyllt år så vi ska fira lite, men jag vet inte vilken av dagarna det blir... Men med Priffe kommer jag iallafall ena dagen rida i manegen och andra dagen ut.
 
Söndag: Chill, chill, chill! Speciellt om vi ska fira han på lördagen, då kommer det inte hända mycket på söndag, förutom att ta hand om min skrutt! Tror om vädret tillåter för lite tömkörning, blir det de! Annars kan ni kanske gissa vad jag kommer göra? Precis jag kommer rida ut haha! Men han är så rolig att jobba med ute, fast egentligen tror jag att det är jag som tycker det är roligare..Tror jag smittar av mig på Priffe, spelar ingen roll om det är i paddock, äng eller på ridvägarna! det går alltid super! Det är lixom så att jag och Priffe kommer befinna oss i manegen så mycket ändå såfort jag börjar träna för tränare, så då kan jag lika gärna rida ute nu haha! Priffe vet jag inte om han bryr sig så mycket, bara det händer nått så är han nöjd! :D
 
 
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0