Seg som sirap!

 
Jag går änna mot strömmen och ska vara helt ärlig - Jag älskar måndagar! det bara är så! jag fattar inte varför typ hela instagram och facebook bombaderas av statusar som "fan inte måndag igen" o.sv. Jag är helt klart ett måndagsfan! 
 
vad har jag gjort idag då? Jag har haft det superduper kul med kompisar! Becka som äntligen kommit tbx från spanien har jag tjötat hål i huvvet på! sen gick jag en promenad med Emmapemma och hennes ponny Romeo (jag hade då en övertaggad Priffe med mig också) och mitt allt har jag även varit ute och sprungit! jag = grymmast!
 
Nu är jag iallafall suuper trött så jag ska verkligen sova nu! snacka om att jag kommer somna gott!
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0