Taggar!

Gud vad roligt det ska bli och träna med Priffe för första gången! Anna kommer följa med och filma hoppas jag! Nu står iallfall Anna och rakar bort den sista pälsen på Priffes mage (nej jag har inte gjort det än.....) hon är så snäll och gör det så jag kan hinna blogga lite, Jag känner mig väldigt säker på Priffe nu, jag vet hur han fungerar och vilka knappar man kan trycka på.
 
Så himla härligt med lov nu! Jag har grymt mycket planerat med kompisar och Priffe! Kommer INTE bli ett lugnt lov kan jag säga! haha :DJag har bestämt att jag ska bort till terrängbanan med Priffe dessutom, känner jag min ponny rätt så vet jag att han kommer älska det precis lika mycket som jag! Hoppa lite små stockar och galoppera genom vattnet! 
 
Men nu måste jag dra mig träning väntas! TAGGA! :D
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0