I'm back!

Nu är jag tillbaka! Jag har haft otroligt mycket i skolan, och har i tre veckor framöver. Ni får förstå om jag inte uppdaterar varje dag.
Gårdagen var helt underbar! Tyvärr så fick jag bara film på förklassen.. Men han hoppade ännu bättre på lagklassen. Nääs laget jag var med i kom trea precis utanför placering. Det var inte riktigt Nääs dag. Men det var min dag! Vi vann med nästan två sekunder snabbare än tvåan i båda klasserna. Och det är många duktiga ryttare med. Ne jag ångrade mig, det är sjukt duktiga ryttare med. Alla rider så kontrollerat och fint! En stor applåd till er!
Winnie var så otroligt snygg i kyro settet. Med pannbandet!

Kram Alexandra



Kommentarer
Mats Gustafsson

hej tjejen
du o W2 är grymma synd bara att jag är i Kina och inte kan vara med o köra o filma...........
Love you daddy

2013-05-06 @ 11:16:24
Nike

grattis, jag är verkligen imponerad av ditt jobb och otroligt glad över framgångarna med din fräcka ponny. Ni har en väldigt bra blogg också! :)

2013-05-06 @ 13:15:13
Isa

Grattis och bra kämpat! :)

2013-05-06 @ 20:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0