Ny dag nya möjligheter!

Hej!
Tycker synd om Emelie som är på moppekurs. Den är lång tråkig, haha!
Igår precis innan jag skulle hoppa 110 så kom hon som ropade in oss till banan fram till mig och sa att hon tycker jag red Winnie grymt! Då blev jag så himla glad! Att så få ord kan göra hela ens dag! Allt slit jag har lagt ner nu i ungefär ett års tid har äntligen lönat sig! Om exakt en vecka har jag haft Winnie i ett år! Det är sjukt hur fort tiden har gått!

Idag ska Evelina rida Winnie. Eller hon ska rida honom hela nästa vecka förutom två dagar då jag ska rida ut en och så ska han vila en. Efter stallet åker Evelina hem till mig och där gör vi i ordning oss för att åka på tjejmiddag hos Sara, en gammal barndoms vän. Det är så planen för denna dagen ser ut.

Foto: Annie Olsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0