26 augusti!

Exakt tre månader sedan jag blev 15 för er information ;) Men denna dag började med att Emelie väckte mig o Anna genom att fråga om Anna hade utsläpp.. Efter det dampade vi lite hihi. När vi åt frukost så frågade jag mamma och pappa när vi skulle köpa ny kavaj till mig för min gamla är för liten i armarna.. Så vi kunde först inte bestämma om vi skulle åka till hööks eller svensk ridsport men det blev svenska ridsport där jag blev helt galen och ville köpa hur mycket som helst men fick bara (okej inte bara och bara men ändå;)) med mig en Animo kavaj och ett HV POLO schabrak. :) Efter vi hade vart där åkte vi till stallet där jag började med att mocka och göra maten, sedan var det insläpp som stod på schemat. När jag hade tagit in hästarna så lät jag Winnie äta så jag städade mitt skåp och putsade det som behövdes bli rent :) Efter det borstade jag i ca 45-50 min på Winnie. Sedan blev det hoppning.
 
Hoppade på en 8 på ett sockerbits hinder, jätte nyttig övning för både mig och Winnie. Efter det så hoppade jag på ett räcke som log på 80 cm ungefär 7 gånger. Winnie var hur mjuk och fin som helst. Red i ungefär 45 min. Slutade när det kändes som bäst. På onsdag är det hoppträning ska kolla med Emelie om hon vill filma eller ta kort.
 
Jag älskar min ponny!
Foto: Emma
 
Kram Alex!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0