Vänner<3

Jag vill bara skrika ut hur glad jag är! jag fattar inte varför, men jag är bara så jädrans lycklig! jag trivs med mig själv och mina ponnys eller mina och mina Priffe är min Bobby är typ min medryttarponny? Jag vet inte riktigt vart jag ska ta Bobby som, Medryttarponny, sköthäst, jag har ingen anning foderponny kanske haha!
Jag är glad hur som helst!
 
+ att jag nu har så Jädra bra vänner! Det finns bara två tjejer från klassen som jag umgås med! gose tjejorna!<3  resten struntar jag i! för jag vet att i stallet så finns alla mina grymma vänner, både äldre och ynge, Jag har alltid kul med dom! jag vet varför jag är glad nu, det är pga er mina vänner, Inlägget är ägnat åt er, och jag vill att alla ska veta att ni är grymma, så darför skriver jag detta här! 
 
Man ska vara noga med vilka vänner man väljer att umgås med, Jag har en gång valt fel, väldigt fel, Inte "farligt" fel utan bara fel,  det blev pannkaka av hela smeten då.. UUPPSS inget jag ser tillbaka på som något dumt eller misstag, utan jag tar lärdom av det istället,  
 
Dom vännerna jag har nu litar jag till 110% ärligt! Jag tänker hålla hårt i dom! Tycker om er såhäääär mycket!<3 
 
Önskar att jag bilder på alla men denna får vara bra! på mina tre NÄRMSTA vänner!!<3

Hanna, (jag hehe) Emma och Alexandra!
 
 
   
   


Kommentarer
Anna

hej jag heter Anna Wall & säljer bloggdesigner :D
Om du intresserad så kontakta mig på: [email protected]
en länk till en design jag har gjort:http://pksdesignblogg.blogg.se/

2012-08-31 @ 16:24:10
URL: http://ponnikompisar.blogg.se
Evelina

Puss<3

2012-08-31 @ 21:00:17
Hanna

Åh Emelie du är BÄST! Världens goaste tjej! En av dom få som jag ALLTID har roligt med! Hoppas du fattar hur mycket du betyder för mig och du, vi måste ses snart! PUSS <3

2012-08-31 @ 21:44:06
Camilla

Sötis!:)<3
Grym vän är du!<3

2012-09-03 @ 16:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0