Äntligen!

Igår fixade Anna internet kabeln, så nu fungerar internet här hemma. Jag har ju inte bloggat på ett bra tag nu.. usch! Annars har det inte hänt så mycket. i fredags kväll var jag ute med kompisar, riktigt roligt. då red jag varken Bobby eller Priffe, De fick vila. borstade endast på dom!
Och igår red jag bägge två!
 
Dessutom ramlade jag av Priffe först gången!  HAHA! Jag hade ju planerat in att jag skulle ta en gallopp med honom igår, men paddocken var stenfrusen, Men det hindrade mig inte HAHA så jag och Anna drog till en äng som, man med lättehet kan galoppera på! klädde på honom både benskydd och boots, för jag visste att han skulle bocka, ena varvet gick jätte bra! Självklart bockade han, jag fick ryta lite på honom, men sen galopperade han ett halvt varv bra, och när jag bytte varv, fattade galoppen och vips så tappade jag balansen! HAHA roligast av allt var ju att han bara ställde sig och tittade på mig, som om jag vore knäpp! Hoppade upp igen, sa till honom lite extra fattade galopp och tog även här ett halvt varv, när han skötte sig saktade jag av dirrekt! 
 
Idag vilade bägge två, Det är fruset överallt typ! Men imorgon, rider jag båda på någon äng någonstans, där man kan rida ordentligt, Jag önskar det kom massa snö! så man kan ut och pulsa med hästarna! Mysigt! Drar med mig kameran upp!
 
En liten sammanfattning av helgen blev det, Nu ska jag sätta mig och göra läxa!jag ska även ringa Alex och kolla när vi ska göra våran första "diskuterar film" haha! :D
 
Hörs senare!
 
Emelie
 
Skev ponny<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0