Flumm och annat

Hej undrbara! Tar mig äntligen lite tid åt att blogga! Jag har haft en underbar dag som startade med massa prat i telefon med Maria! (Priffes gamla ägare) Det var en bra start på dagen! Hon ska bland annat gästblogga här imorgon eller i övemorgon!
 
Klockan bara tickade iväg efter det, jag somnade en stund på soffan tidigare idag. tills jag fick ett ryck! ringde Alex och drog bort och flummade med henne i stallet! Fick mig även en liten ridtur på Winnie. Som bestog av skratt och en travande ponny! Det var ett äventyr i sig om man saäger så! Haha
Efter det drog vi till mina ponnys och red dom! Vi skrittade ut en sväng tillsammans, då Alex lånade Bobby! Även det var ett äventyr, med två övertaggade ponnys!
 
 
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0