Helgen!

Förlåt för uppdateringen, har inte orkat uppdatera. Men har velat uppdatera från mobilen men blogg.se appen har dampat sönder...
 
I fredags var jag snabb i stallet och åkte hem och myste med familjen. Igår skulle jag vara själv hemma, men det blev ändrade planer. Anna, Emelie och Emma skulle sova hos A och E, men vi åkte hem till mig och åt mat och hade skit kul, skrattade så jag fick skit ont i magen. Vi skrittade även ut.
 
Idag åkte vi stallet runt halv 12, Paula kom och vi red ut och fotade. Winnie var lite knasig och ville springa åt andra hållet. Men han är bäst ändå. Hoppas att jag får bilderna snart så jag kan visa er några :D
 
Uppdateringen kommer vara så där denna veckan eftersom vi har lussedans måndag, tisdag. Men ska försöka fixa några inlägg.
 
Vi hörs!
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0