HV-Polo

Jag är ingen direkt märkesnörd alls, förutom när det gäller mitt och alexandras favvorit märke HV-Polo!
Det jag gillar är kvalitén på deras grejjer, designen, och att det inte är överpris på det. Det är inte farligt dyrt, Att priset ligger på ett mellanting, med en design och kvalité de hade kunnat ta mer betalt för. Det känns så iallafall!
 
 
Har nu kollat igenom deras Vinterkollektion under 2012, på lite grejjer som inte hade varit fel att ha, och som minst sagt är behövligt, eller nästan iaf! Tänkte att man kanske skulle passa på att köpa detta, inte långt innan deras vårkollektion inför 2013 kommer ut. man kan ju få det för rätt goa priser då!
 
Favoriterna!
 
En tjocktröjja man kan ha en kall vinterdag under en snygg väst eller bara den under en sommarkväll i stallet.
 
Behöver den ens en förklaring...Snygg, stilren och marinblå med bruna dataljer! Perfekt
 
 
Vems häst skulle inte sett bra ut i detta? schabraket kan man även matcha med hv-Polos bruna benskydd! Snyggt! ( Det är samma nyans på produkterna i verkligheten om jag inte minns fel?)
 
 
Lite grymma hissar av mig. Emelie Adielsson. En inblick av min stil! Hahaha!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0