Och iväg igen!

Ska snart åka till stallet igen för vi har US möte kl 6, ska även fixa Winnies saker eftersom jag inte orkade gör det förut. Det är inte mycket uppdatering om Winnie nu för han har sin vila men funderar på att longera honom lite ikväll så han blir av med lite energi ;)
Har vart mycket mys nu, både jag och Winnie behövde denna vila. Men ska bli kul att komma igång igen.

Har vart hemma en stund och pluggat matte... Satt även och skrev ett inlägg men min dator dog och hittar inte laddaren, men så fort jag hittar den ska jag skriva klart! Lovar ska även få upp vinnaren av gästbloggningen för hundrade tionde gången!

Kram Alexandra!



Kommentarer
Anonym

Ser fram emot att läsa om er (din och winnies) resa!!
Kram!

2012-12-16 @ 18:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0