Usch!

 
Här där jag bor, har de redan börjat smälla raketer så det står härliga till , man hade kunnat tro att det var nytt år redan! Vilket Priffe inte är så glad över! Jag har ALDRIG sätt Priffe så rädd, som han blir när det smäller raketer. Han stog och skakade! Darför har vi i stallet beslutat att Priffe kommer att få stå i Bobbys box inne i stallet, bland fler och tryggare hästar på nyår, Då Otto och Priffe stressar upp sig själva!  Bobby är nog bra för Otto också, För bara Bobby har mat så bryr han sig inte ens om det smäller en raket bredvid honom! Jag tor Priffe kommer känna sig lite bättre inne i stallet, och jag kommer inte känna mig lika orolig för att han ska fastna någonstans! Då han stegrade i boxen idag när det smällde lite grann! Jag ska visa med en bild imorgon, var det är risk för han att fastna! Så det ska åtgärdas så snart som möjligt! Jag ska försöka få upp en spånskiva där eller något! I will show you! Usch Det verkligen gjorde ont i mig att se han sådan! Jag tänker då minsann inte smälla några raketer iår! För mig räcker det att jag har roliga vänner omkring mig! En sak är om man inte bor ute på "landet" typ..(mer djurtätt område) För där finns det inte så många djur, men här ute! Ne usch! Jag är verkligen helt nördigt djurvän!, Och jag är överdriven med det också... Men det är något jag alltid varit! 
 
 
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0