Alexandra Gustafsson!

Jag heter Alexandra Gustafsson och är född 1997. Jag, ihop med familj, bor i Torslanda som ligger lite utanför Göteborg. Jag har ridit sedan jag var sju år gammal, och fick mitt häst intresse pga att min syster hade egen häst. Jag har sedan dess haft sköthästar, medryttarhästar, men nu har jag min egna Winnetoo <3
 
 
Winnetoo som ni flesta känner igen från Linnolsson.se är en 9 årig valack imp holland. Winnie har gått upp till MSV:B med Linn. Det här året ska vi inte satsa så mycket, bara få rutin på tävlingar tillsammans. Lära känna varandra ordentligt! Winnie kom till oss den 18 maj i år. Så har haft Winnie i ungefär 3 månader. Ridningen går bara bättre och bättre för varje dag! Winnie och jag kommer satsa mest på hoppningen, men några dressyr tävlingar kanske det blir också. :) Jag bloggade på vibyalexandra.blogg.se innan men kände att jag inte orkade uppdatera varje dag utan nu när jag om Emelie kommer blogga tillsammans så blir det antagligen uppdatering varje dag :)
 
Hoppas ni stannar kvar! :)
Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0