18.17

Varit hemma idag också. sovit halva dan och tittat på två filmer, - desert flower och ted. haha :D
 
Resten av dagen har varit hemsk, känns typ inte alls bra! Jag vill gå upp till Priffe, Stå och mysa med honom i timmar, Glömma tiden med min fina underbara ponny! Men det kan jag inte, Mitt huvud sprängs snart och rösten min har sprungit bort, inte bokstavligen, men nästan!  Jag vet inte ens om jag vågar resa mig upp, svartnar för ögonen då, ni vet som det kan bli när man reser sig gör fort och feber är nog högt över öronen nu  
Såg sedan ett citat som jag behövde just nu! Började skratta och förstog att jag måste rycka upp mig ur min -jag-hatar-att-vara-sjuk-depression haha! xD  
 
-Never let a bad day make you feel like you have a bad life
Känns bra att läsa dom raderna nu! :D
 
Haha Jag blir sjuk ganska ofta, och är ofta det väldigt länge! börjar det nu kommer det säkert att komma och gå hela vintern, Hinner inte bli frisk innan det kommer nya baskilusker som gör mig sjuk! Det gör mig sjukt sur! wellwell! Hoppas Jag bli bättre snart! och att jag håller mig friska iallafall mer en 3veckor! lika länge som jag var sjuk senast! HAHA!
 
 
 
 
/ En emelie som desperat vill upp till sin ponny och träffa mina vänner!!! HAHA
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0