ÅÅÅÅ

M
Gud vad avundsjuk jag blir på alex och syster som ska till AW! Jag vill också!!!  Men efterssom Priffe är 5 och inte alls på LA/MSV. Än<3 och absolut inte kommer vara där till sommaren heller, så känns det inte värt att åka dit över huvudtaget Haha!
Det känns det som om man åker på ett lite lättare, kortare och mindre komplicerat läger som är tillräckligt nivåmässigt med Priffe NU, Så känns det som om man är där med, No defense, men väldigt mycket yngre ryttare.  Säger inte nu att jag har något emot er! Absolut inte, Men läs vidare så förstår ni varför!
Jag vill inte åka så långt med honom eller ett sådant dyrt läger, och så kanske man tränar lite mindre intensivt, Mindre "svårt"  så Priffe och jag kanske inte lär oss så mycket nytt på det,
Då lär jag mig mer, och Priffe får mer i utbildning om jag åker på 3 dagars träningsläger, på inte lika fullt långt avstånd, hos min systers hopptränare, Det blir inte för mycket för honom på samma gång, Men samtidigt bra utbildning för oss! Så jag tror jag väntar med att åka på AW tills Priffe blivit mer utbildad och tränad för att man verkligen ska kunna nyttja ett sådant läger! Och lära sig massa nytt och träna för grymma tränare, och efterssom jag förmodligen åker på det 3 dagarträningslägret i år kanske, så får han ju  känna lite på hur det är att åka iväg, men inte lika fullt ut som en vecka! En mjukstart! så om två år kanske, då kanske vi kan dra till AW på ett lite mer "avancerat"  och "hårdare" läger!! OM allt går som det ska! :D Eller vad säger ni? 
 
 
 
 
-åå men jag bjuder på denna!
                              Mvh den coola, oftast alltid snygga Priffmaister! 
 
 
 
//Emelie och Priffe! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0