Aw han är ju för go!

 
 
ny bild på han idag!<3
 
 Det är Anna Adielsson som fotat bilden, alltså världens bästa, goaste, grymmaste syster <33333
Promenerade med honom i paddocken istället, tänkte att jaf tar en promenad ut i skogen med honom imorgon, få klättra lite!
Bobby knäppte 1.05 med idag igen!  ni vet den videon som las upp här där hoppade vi det också! Kännde att vi är redo att ta lite större hinder! vi har fått såpass koll på det under ett år! Det är heeeeelt sjukt att han gör detta idag! för asså 1 år sedan vägrade han redan 10 meter innan en markbom ens! det måste vi ge oss creed för! speciellt honom!
 
 
Priffe börjar bli bättre och bättre, så om 5 dagar kan jag nog börja tömköra och longera lite lätt i trav! !
kommer inte att sätta igång honom från ryggen så mycket alls denna gången, utan nu ska det bli mycket tömkörning, longering och promenader,  så han kan sätta så mycket muskler det bara går först! Jag kan då se mycket bättre hur han jobbar, att han verkligen går som han ska! Jag pratade med Priffes gamla ägare igår om detta med tömkörning! Det var så himla skönt att prata med henne! om allt det som varit! Det är ovärdelig hjälp!
 
 
Ska nu fira min älskade Pappa på farsdag! Är otroligt glad att jag har just min mamma och pappa!
Är det flera som firat sina pappor idag?
 
Nu ska jag iallafall gå och äta pappas favvomat och sen ska han få äppelpaj som jag gjort<3
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0