Bloggar!

Jag läser en hel del bloggar! Dock läser jag ganska lite kända bloggar, utan jag hoppar runt och kollar olika hela tiden, och är det någon jag fastnar för är jag kvar där ett tag. Min favorit syssla när jag har tråkigt, är att jag kollar bloggarna som ni läsare lämmnar när ni slänger in en kommentar!
 
För att få mig att fastna för en blogg, behövs en snygg fräsch design, roliga inlägg och varierande + mycket ljusa bilder! Jag älskar bloggar som är "ljusa" Det känns så bra nu i höstmörkret!
 
 
Just nu känns det väldigt bra att en ny fräsh design är "påvåg" hit till denna bloggen, + att jag börjar få tillbaka mitt enorma bloggsug, så att jag faktiskt börjar få igång lite ideer till bloggen! Idag dock har det stått helt still.
 
Nägra av de bloggar jag kollar in i dagsläget!
 
Mina två absoluta favoriter!
 
http://powerpony.blogg.se/
 
En blogg jag faktiskt tittade in på idag första gången! Stämmer in med allt jag skrev ovan om hur man får mig att fastna hos en blogg! + plus att jag kännde igen hästen, Jag var mycket interesserad av henne när hon var tillsalu! hihi! (om det var den såklart, Men mycket tyder på att det faktiskt var Moonlight som jag blev så kär i då)
Redan en av mina två favorit bloggar haha! 
 
 
 
Ojojoj! Denna bloggen är nog den enda jag hållt kvar i att läsa i mer en ett  år utan att tröttna! Jag tror jag läst den sedan den startades typ? Jag har iallafall läst den och följt den ett bra tag! Jag vet när jag satt och läste den bloggen första gången! då hade mamma och pappa inte ens börjat snacka om att jag och anna skulle få en ponny! alltså för ett väldigt bra tag sedan! Och jag ville bara bli som henne! haha och Picasso var den finaste häst jag någonsin sätt! Den drivs iallafall av Linn Strelin, Som jag tror många känner igen! eller?
 
 
 
 
Jag läser också http://carolinebagfeldt.blogg.se/ , http://carlssonpataket.se/ och http://kissies.se/ Sen älskar jag även tyras två bloggar!
Sedan tycker jag bättre om att kika in på skvallerbloggar om den "stora bloggvärlden" står det något interessant går jag in på den bloggen och kollar upp det haha! Sen är det bästa tidsfördrivet att kika på de mindre bloggarna och hitta mina personliga favoriter!
 
/Emelie
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0