Lovley monday! Eller....

 
Tidigt uppe. Måndag efter en veckas lov, DET är segt! Efter skolan är det bara att pallra mig upp till stallet fixa hästarna, rida Bobby, och ge mig på en omgång av Priffes hov och liten myspromenad!
 
Sen hem och plugga! Ingen tid för slapphet! Jag vill in på bra gymnasie! Ha det gött!
 
Kommer lite tidsinställda under dagen, då ingen tid för bloggning kommer att finnas!
 
Första ridpasset hemma<3 åå jag vill ha nya bilder på honom nu! :D När jag faktiskt hittat honom lite mer! :D
Innan han tappade skon  och jag red honom, så har mycket fallit på plats i ridningen! Vi har lärt känna varandra väldigt bra! och jag tycker om honom mer för varje dag, Det är så kul att rida honom! för vi hittar nya saker hela tiden hos varann haha!  Darför är det sååååååhäääär jobbigt att han har en liten hövböld nu.. Herregud jag hade aldrig vetat vad jag gjort om det var något värre! Usch! Nåväl nu får hans hov snart bli bättre och då blir det att klättra massa i skogen och ha det kul på ridvägarna!<3
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0