Resultat

Vi hade familje middag igår och sedan åkte jag hem till min syster därför uppdateringen igår.

90 cm 18 fel.
Vad mycket det lät ;)
Kommer helt prefekt på försts hindret men han river, dom flesta gångerna brukar man kunna lägga felet på ryttaren men inte det här... Hoppar tvåan grymt men springer förbi trean två gånger som var ett blått plank... Men blir så sur på honom så äntligen börjar jag rida lite mer. Allt flyter på grymt och jag slappnar av och han stannar på åttan också..
Den här rundan red jag inte förrens efter hinder tre. Men nöjd ändå.

90 cm igen 0 fel
Var lite sur på mig själv från förra rundan. Så red verkligen ordentligt och vi nollade, klockren runda. Detta är den bästa rundan som vi har gjort tillsammans :D

Filmen kommer senare.

Kram Alexandra



Kommentarer
Marta

Fin bild!

2012-11-19 @ 16:09:25
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/
Johanna

Sista rundan såg verkligen jätte fin ut! :)

2012-11-19 @ 21:17:59
URL: http://skogensgard.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0